Charakteristika
|
Typ motoru
|
600
|
650
|
650 E
|
1. Rozměry vozidla
|
Délka
|
3054 mm
|
3129 mm
|
Šířka
|
1377 mm
|
1382 mm
|
Výška
|
1335 mm
|
Rozvor náprav
|
1840 mm
|
Rozchod kol předních / zadních
|
1142 / 1203 mm
|
Převis přední / zadní
|
529 / 685 mm
|
570 / 719 mm
|
Vnější obrysový průměr zatáčení
|
4,3 mm
|
2. Hmotnosti
|
Vlastní (s palivem, nářadím a výbavou)
|
580 kg
|
600 kg
|
Užitečná nosnost
|
320 kg (4 osoby + 40 kg nákladu)
|
Celková hmotnost
|
900 kg
|
920 kg
|
Zatížení před. nápravy vl./celk.
|
230 / 360 kg
|
Zatížení zad. nápravy vl./celk.
|
350 / 540 kg
|
Maximální hmotnost přívěsu:
|
|
- nebržděný
|
290 kg
|
300 kg
|
- bržděný
|
300 kg
|
400 kg
|
3. Rychlosti
|
Při I. rychlostním stupni
|
30 km/h
|
Při II. rychlostním stupni
|
50 km/h
|
Při III. rychlostním stupni
|
80 km/h
|
Při IV. rychlostním stupni
|
nad 105 km/h
|
Při zpětném stupni
|
25 km/h
|
4. Stoupavost (s plným zatížením)
|
Při I. rychlostním stupni
|
24 %
|
25 %
|
Při II. rychlostním stupni
|
14 %
|
15 %
|
Při III. rychlostním stupni
|
8 %
|
8,5 %
|
Při IV. rychlostním stupni
|
4 %
|
4,5 %
|
Při zpětném stupni
|
30 %
|
Uspořádání
|
v montážním celku s převodovkou, rozvodovkou a pohonem hnacích kol
|
5. Motor
|
Typ
|
126 A.000
|
126 A1.076/8
|
Druh
|
čtyřdobý, OHV, řadový, dvouválcový, vzduchem chlazený, zážehový, s karburátorem
|
Zrychlení (2 os.):
|
|
- na rychlost 40 km/h
|
5,6 s
|
- na rychlost 60 km/h
|
11,5 s
|
- na rychlost 80 km/h
|
21,9 s
|
- z rychlosti 40 km/h na 60 km/h
|
13,8 s
|
- 1 km s pevným startem
|
48,6 s
|
Umístění
|
za nápravou zadních kol, válce stojaté, v podélné řadě
|
Vrtání
|
73,5 mm
|
Zdvih
|
70 mm
|
Zdvihový objem
|
594 cm3
|
652 cm3
|
Stupeń stlačení
|
7,5
|
8,0
|
Max. výkon (DIN) při 4800 min-1
|
16,9 kW (23 KM)
|
17,6 kW (24 KM)
|
Max. točitý moment při 3400 min-1
|
40 Nm
|
42,5 Nm
|
Vůle ventilů (u studeného motoru):
|
|
- sací
|
0,15 mm
|
- výfukové
|
0,20 mm
|
Časování ventilů:
|
|
- SO
|
26° před HÚ
|
18° 30' před HÚ
|
- SZ
|
57° za DÚ
|
53° 30' za DÚ
|
- VO
|
66° před DÚ
|
72° před DÚ
|
- VZ
|
17° za HÚ
|
24° za HÚ
|
Otáčky běhu naprázdno
|
850 ± 50 min-1
|
Mazání
|
tlakové, oběžné se zubovým čerpadlem, tlak oleje 0,25 ÷ 0,30 MPa
|
Čistič oleje
|
jeden, plnoprůtokový, odstředivý
|
Chlazení
|
vzduchem, s odstředivým ventilátorem, s rozváděcími kryty, s termostatickou regulací množství odcházejícího vzduchu
|
Začátek / konec otevírání klapky chlazení
|
při 68° ÷ 73°C / 87° ÷ 93°C
|
Karburátor
|
Weber 25 IMB, spádový
|
28 IMB 10/250
|
Čistič nasávaného vzduchu
|
vyměnitelný, s mikrofiltrační papírovou vložkou v tlumiči sání
|
Čerpadlo paliva
|
mechanické, membránové
|
6. Převodná ústrojí
|
Spojka
|
suchá, jednolamelová kotoučová, s talířovou pružinou, ovládaná mechanicky
|
Volný chod pedálu spojky
|
25 ÷ 28 mm
|
Průměr spojkového kotouče
|
155 mm
|
Převodovka
|
čtyřstupňová, dlouhřídelová, synchronizace druhého až čtvrtého stupně, zpětný chod
|
Převodové poměry
|
I - 3,250; II - 2,067; III - 1,300; IV - 0,872; Z - 4,024
|
Stálý převod hancí nápravy
|
4,87 (39 : 8 zubům)
|
Celkový převod
|
I - 15,83; II - 10,03; III - 6,33; IV - 4,23; Z - 3,50
|
Pohon zadních kol
|
hnacími hřídeli v tuhé nápravě
|
7. Podvozek
|
Druh podvozku
|
bezrámový, podvozkové skupiny uchyceny na podlahové části karosérie
|
Přední náprava
|
nepoháněná; zavěšení kol nezávislé; pérování příčným pětilistovým plochým pérem se samostabilizací, koncové pryžové dorazníky; tlumiče kapalinové, teleskopické, dvojčinné
|
Zadní náprava
|
hnací, zavěšení kol na trojúhelníkových ramenech se šikmou osou kývání; pérování vinutými pružinami, tlumiče kapalinové, teleskopické, dvojčinné
|
Řízení
|
převodka s dvouchodým šnekem a šnekovým segmentem, převod řízení 2 : 26 zubům, počet otáček volantu 2,9 nebo hřebenové 38 mm / obr
|
8. Brzdová soustava
|
Druh
|
provozní kapalinová dvouokruhová, parkovací mechanická
|
Počet okruhů
|
dva, vzájemně nezávislé
|
Brzdy v kolech
|
bubnové vpředu i vzadu
|
Průměr brzdových bubnů
|
170 mm
|
Plocha čelistí vpředu / vzadu
|
216 / 216 cm2
|
Parkovací brzda
|
působí na čelisti zadních brzd
|
9. Kola, pneumatiky a geometrie kol
|
Kola
|
disková, ocelová, lisovaná
|
Ráfky
|
4,00 - 12"
|
Pneumatiky
|
135 SP - 12", radiální
|
Tlak v pneumat. - vpředu / vzadu
|
1,4 / 2,0
|
Sbíhavost přední
|
-1 ÷ 3 mm
|
Sbíhavost zadní
|
5 ÷ 9 mm (oficiálně), +1 mm (doporučeno) - více informací zde
|
Odklon kol přední / zadní
|
0° 30' ÷ 1° 30' / 0° 22' ÷ 1° 22'
|
Příklon předních čepů
|
6°
|
Záklon předních čepů
|
8 ÷ 10°
|
Sbíhavost kol předních / zadních
|
-1 až +3 mm / +5 až +9 mm
|
10. Elektrická soustava
|
Nominální napětí
|
12 V, minus uzemněn
|
Zdroje
|
akumulátor 34 Ah, dynamo 230 W nebo alternátor 500 W
|
Zapalovací soustava
|
s rozdělovačem S 152 A
|
bez rozdělovače
|
Základní předstih zážehu
|
10° před HÚ
|
Automatická regulace odstředivá
|
18°
|
21°
|
Vzdálenost elektrod svíček
|
0,6 ÷ 0,7 mm
|
Vzdálenost dotyků přerušovače
|
0,47 ÷ 0,53 mm
|
Úhly otevření / zavření kontaktů
|
101° ÷ 103° / 75° ÷ 81°
|
Spouštěč
|
o výkonu 0,5 kW, mechanický
|
elektromagnetický
|
Stěrače
|
elektrické, 50 ÷ 70 cyklů / min
|
Přerušovač ukazatelů směru
|
elektrický, 60 ÷ 120 cyklů / min
|
Zapalovací svíčky
|
se závitem M14 × 1,25 Iskra F95P; Magneti-Marelli CW7NP; Champion L82Y, L81Y; PAL N9Y
|
Žárovky
|
45/40 W; 4 W; 3 W; 1,2 W
|
11. Náplně (v litrech)
|
Objem nádrže paliva
|
21 (5 rezerva) - olovnatý LO94, bezolovnatý LO95 (od r. 1992)
|
Náplň oleje (celoročně)
|
(typ oleje je určen výrobcem vozu, je ho možné zaměnit vhodným substitutem od všech světových výrobců olejů)
|
- v motoru (včetně čističe)
|
2,5 - OLIOFIAT 15W/40 (all season)
|
- v převodovce a rozvodovce
|
1,1 - OLIOFIAT ZC 90
|
- v převodovce řízení
|
0,12 - OLIOFIAT W90/M
|
Náplň brzdové kapaliny
|
0,35 - FIAT (blue)
|
Náplň nádržky omývače okna
|
2 - FIAT DP-1
|
Přední tlumiče
|
0,13 - OLIOFIAT
|
Zadní tlumiče
|
0,11 - OLIOFIAT
|
12. Spotřeba
|
Spotřeba paliva l / 100 km
|
|
- město
|
5,3 ÷ 6,3
|
5,5 ÷ 6,5
|
6,1 ÷ 6,4
|
- při rychlosti 70 km/h
|
4,5 ÷ 4,9
|
- při rychlosti 90 km/h
|
5,3 ÷ 5,7
|